פרשת דומא והצתת הכנסייה: הפרקליטות חזרה בה מכל האישומים

איתי גדסי No Comments on פרשת דומא והצתת הכנסייה: הפרקליטות חזרה בה מכל האישומים

דרמה משפטית • ניצחון מוחץ לנוער הגבעות: הפרקליטות חוזרת בה מכל האישומים. עו"ד בן גביר: "מקווה שהתיק הוא סיום מוצלח של קריירה משפטית בת 6 שנים. אני בדרך לכנסת ואלחם שם למען האמת הצדק וזכויות האזרח של המתיישבים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליטות מחוז מרכז חזרה בה היום (שני) מכל האישומים כנגד ינון ראובני וקטין המכונה צ. השנים נחקרו בפרשת דומא שם על פי החשד נהרגו הזוג דוואבשה ובנם הפעוט בן השנה וחצי כתוצאה מהצתת ביתם, כמו כן נגד החשודים הוגש כתב אישום המייחס להם אישומים של הצתת כנסיית הדור מציון, הצתת מחסן ומכונית ואירועים נוספים של תג מחיר.

לפני כחודשיים קיבלה השופטת מיכל ברנט, טענות עורך הדין איתמר בן גביר שייצג את הקטין וניהל משפט זוטא ארוך ופסלה את כל ההודאות שמסר הקטין בחקירות בשב"כ ובמשטרה וקבעה כי לאור ההתעללות בקטין אין לקבל הראיות.

הפרקליטות ביקשה זמן להתארגן ובדיון לפני מספר דקות הודיעה כי לא נותרו מהראיות נגד הנאשמים דברואין מספיק הוכחות להוכחת האישומים ולפיכך חוזרת הפרקליטות מכתב האישום.

השופטת בנט הורתה על זיכוי הנאשמים שיוצגו בידי עו"ד איתמר בן גביר ואשר אוחיון.

מדובר בצעד משפטי חסר תקדים בימיהם של נוער הגבעות, שהיה עד היום חסק הגנה משפטית לחלוטין. וניצחון ענק לפרקליט הימין עו"ד איתמר בן גביר שמאחוריו קריירה קצרה ועמוסה בזיכויים וניצחונות משפטיים. אין ספק שזו גולת הכותרת של איש הימין שהחליט לקחת את הכוח המשפטי שהיה נתון בצד אחד, וללמוד אותו לעומקו ולהפוך את הקערה על פיה ולתת כוח לאלה שאין להם ייצוג משפטי הולם. אילו היה בן גביר איש שמאל, ביתו היה עמוס לעייפה בתעודות הוקרה של ארגוני זכויות האדם.

עו"ד בן גביר: "סוף האמת לנצח. במשך שלוש שנים אמרתי מעל כל פורום אפשרי שעינו צעירים יהודים על רקע פוליטי ונלחמתי על חפותם. היום הגיעה לסיום אחת הפרשות החמורות בהיסטוריה של המשפט הישראלי. שמח שהשופטת קיבלה עמדתי ושמח שהיום גם הפרקליטות מודה שאין ראיות.

אני מקווה שתיק זה מסיים קריירה משפטית בת 6 שנים ואני הולך להילחם למען הצדק, האמת וזכויות האזרח של המתיישבים ופעילי הימין בכנסת".



0 תגובות